Monday 23 January 2012

Chinese new year is fuuunnnn!

It was fun :p waking up soooooooooooo early. And at last, going to membakut celebrating Chinese New Year!! Met my niece and nephew, Andy and Anna <3 i love them. HAHA! At membakut after eating, Anna and I go to neighbour house, well well, met his uncle Calvin. HAHA! Just watching him playing computer. Lol. he chat with me yesterday to come over today and i did but he didn't talk to me. What a shy -..- heh. and then, aunty give me a beer. and i like what? i'm full here. and she just said , just drink. hahahaha xD it was cool. at last, habis sudah beer saya then kana kasih lagi satu oleh kawan c Calvin. sayaaa tahuuu tu ! c Calvin yang suruh dia bagi -..- HAHA. and yet, berkaroeke lagii :p punya syokkk gilaaa. But c Calvin duluan nyanyi. Uiseh men, terpikat sayaaa ohh. Macam dia nyanyi untuk saya cos feel berabis. uisehh tembirang nii kunun. HAHA. cos dia nyanyi penuh dengan perasaan bah. punya main saya terpikat. lepas tu saya lagi. uisehhh men! saya nyanyi lagi My Heart Will Go On. penuh dengan feeling. eee malu lahh, HAHA. last last suara sumbang cos ada budak p kacau kacau saya. haha minta puji ni. mahu juga duduk d kaki saya ahh-..- sooo cute la tu budak. haha! Last last habis nyanyi sudah then tu uncle d luar sana yang tengah monginum monginum suruh saya nyanyi lagi. haha bilang syok kunun dia dengar ah. HAHA! paling syok lahhh, time tu. then saya kena kasih beer lagi. stagaa. saya minum lahh, tinggal sikit lagi , terus saya simpan d meja then saya p tandas trus saya balik , saya pegang tu beer. berat. c Calvin sama kawan dia ketawa. dorang p tukar! terus saya p luar tukar sama abang Derek tu beer ;) HAHA! then baru lahh saya minum :D last last, c Calvin kasih saya beer lagi ahhh then ada saya tukar beer sama c Calvin kaa tu. awwwwwwwwwwwww, HAHA! saya kasih habis terus tu beer :p then time abang derek mau p balik sana sebelah jiran tu then saya ikut lah terus saya join dorang abang darel. saya jadi apaaa ni. um tukang kasih minum orang beer dester campur chivas d dlm gelas kecil. HAHA. gelas besar beer, trus gelas kecil chivas. terus kasih dulu tu orang beer then kasih masuk tu gelas kecil p dlm gelas besar then suruh dorang cepat cepat minum. haha! terus uncle suruh saya p kasih minum tu cina cina sana, suruh saya cakap cina lagi then baru dorang pandai minum kunun. haha terus saya p la. then dorang minum xD ada yg tidak mau minum cos satu kenyang and satu mau driving. hahaha! punyaalaaa. last last saya masuk dalam. sya npk kawan calvin. sya tanya mana calvin dia bilang nda tau terus sya npk pula c calvin d sofa baring baring. terus saya duduk d sebelah dia lahhh. last last time saya berdiri mau jalan p tandas. saya poke muka diaaa. HAHA! cute cute oh diaaaa :D then kami bercerita cerita d dapur. staga dia p lari p luar blakang dia muntah. kecian ni :( tu laaa, siapa suruh HAHAHA. kawan dia ma saya macam brabis ketawa ni bah xD last last balikk xD hahaha on the way p menggatal lagi celebrate tempat c anggell. theeeeen pulang, balik rumah mandi masuk bilik calling ma c meow. haha ;) Good Night yaaaaaw :D 

No comments:

Post a Comment