Friday 13 January 2012

Stay back to Lok Yuk and All Saint,babe.

Staying back today with Jorie, Mary and Elssa at All Saint before i go to training. Jorie and I go to Lok Yuk to met Jess. HAHAHAHA. Damn, she's sooo funny. She seems crazy more than i thought ;) When we met Jess at Lok Yuk. Haha whoa, she is totally CRAZY ;D I miss her. Eww. HAHA! For real ;) And then we go to All Saint. All the way long to All Sain, Jess and I are crazy beside the road. HAHA! Mak Cik Sampah ahh,Jess? Gilaaaa. Anyway, its sweet. Ada bah ni budak saya cakap ' Ee cute oh kauuu ' terus tu budak ' Ceh ' HAHA! Punyalahhhh :p And paling lahh. When we arrived at All Saint, we supposed to met Enath but lastly we didn't found her :( And yet, time di kedai makan ada c Elssa and Mary,so we join them. And then, saya makan lah Mary punya maggie sikit so do i even drink her minuman ni. HAHA! Its funn. And Jess ? Ada juga kawan dia situuu ahh. Haha. I meet Aless too. My cousin :p doii. Makin bebeh bah diaaa! And lastly, we wanna go to Cyber bahh ni. And then we go lahh, tapi tutup. HAHA! Before that, Jess bilang mau guna lif. So Jorie and I are okay with that. Hell yawwww, its cool. And we go there, tapi tutup. But satu cafe kami tidak check then we go down. Gila. Time d lif ada orang terus c Jess bha. ' Na ngam la tu kau tekan,kak. Ground floor kan? Dorang ni bodoh bah ni ' hahahahaha! Gila. dia cakap gitu ma c Jorie and sayaaa ahh. Kureeeng. haha then c Jess gilaaa ! Main CCTV diaaa ah. Brabis saya ketawa-.- men paluuui. haha. last last saya sama c Jess p check cyber yang satuuu wow, ramai handsome boyy kunu. HAHA! C jess nampak kotak rokok then dia bilang ma saya ' uii tu na rokokk ! ' babun kauuu,Jess! HAHA! And yet, bikin malu tu cyber tidak buka :p kin kuyaaak saja. HAHA then we go back tempat dorang c Mary. Time duduk duduk d meja makan sambil minum c Jess lambai lambai tu lelaki d atas. HAHA! Terus tu lelaki tidak tengok tempat kami ! ;) At last , we go buy waffle. Gilaaa c Jess. Sempat lagi dia membuli tu pekerja dia. Hahaha! Lawalahh. Then saya minta kawan c Jess beli reload. Ada c Nasir ! Terus saya teriak lahh, c Jess berlari terus p tempat dorang c Jorie :p HAHAHA! Dia takut kena lapor ;p ciannn kau , Jess. Last last, saya ma Jorie hantar c Jess. naaa paling manang ahhh time tu. Eh wait, kawan c Jess c , Fikri, soooo cute :) Haha , then paling gilaaa time on the way p Lok Yuk. C jess teriak teriak minta tolong kena rogol kunun! HAHAHA! Paling gilaaa lah. terus saya pun teriak lahh macam tu then da ni orang dia punn teriak sambil kasih naik naik baju dia D; naaaaa gilaa! HAHA then c Jess balik Lok Yuk sudah. Saya sama c Jorie , balik p school. Malas lahh gi training! Penattt gilaaa :p terus saya sama c Jorie sana dalam school, kami tengok c Ednell. HAHA! Cute lah. And then c Bradley. awwwwwww, saya hye ma dia. dia hyee sya balik punyaaa cuteee caraaa diaaaa, terpikaaat !  HAHA ! memang hot lahhh diaaa ;) Apa lagi kawan cousin sayaaa yang berdiri diri sanaaa dekat meja tengok orang main bola. He looks like Pikachu. SO CUTE tapi tidak dapat kalahkan c mana bulihh tau. And ada ni orang ! Bikin panass oh! ui, fikir saya sudah maafkan kau? Nda lar kali, kalau eyar pun fikir saya mau tingu muka kau? Eww no way ! Sorrylahhh ! Kita nda berngam bahh ni ! Muka kau bah boy, please lah jangan buat muka cute, tidak sudah saya terpikat tu,budu! Ishh, Lastly, saya sama Jorie p sana Jambatan bergambar and Jennifer pun adaaa! So here's the picc. haha! 
 C jess punya muka palui time d all saint punya kedai makan ! 

 Jennifer and I ;) I love herrr! HAHA
Marjorie and Jennifer :) 


Lastly, today was greaaat tapi ada c gemuk bikin spoil !! rosak mood its okay at least Bradley hye balik dengan saya dengan cara yang hot :p

No comments:

Post a Comment